Hlavní navigace

výplatní listina - Pohoda

• (neregistrovaný) 86.49.45.---

18. 3. 2007 15:04

Zdravím,

můžu se zeptat kdo účtujete mzdy v Pohodě, a vyplácíte zálohy a případně i mzdy v hotovosti, jaké doklady necháváte zaměstnance při převzetí výplaty podepsat?
    Pohoda automaticky vytvoří jeden výdajový účetní doklad v pokladně pro všechny výplaty. Tento způsob se mi líbí. Pokladní doklad podepíše pokladník a je to vyřešeno. Nicméně ještě je potřeba mít podpisy od zaměstnanců. Zatím jsem tiskl výplatnici mezd z agendy mzdy. Zde jsou výplaty na řádcích pod sebou a místa pro podpisy. Slyšel jsem ale názor účetní že by zaměstnanci neměli mít možnost vidět kolik se vyplácí ostatním a tudíž že by měli převzetí podepisovat na samostatných dokladech. Účetní co mi to říkala účtuje o mzdách ručně a vytváží pro každého zaměstnance samostatný výdajový pokladní doklad. Je to opravdu nutné ?
    Rád bych zůstal u účtování mezd v jednom pokladním dokladu a podpisy o převzetí řešil samostatně.
    Jak to děláte vy ? Co je případně potřeba na takovém dokladu k podpisu převzetí výplaty potřeba, aby pak všechny dohromady mohly být prokazatelným podkladem k výdajovému pokladnímu dokladu ?

Díky ...

• 18. 3. 2007 17:50

Helča (neregistrovaný) 213.180.38.---

Re: výplatní listina - Pohoda
      Dobrý den,
      já to dělala ve firmě takto: co se týká výplaty záloh, měla jsem jeden výdajový doklad, který podepsal pokladník vydávající zálohy. K tomu byly přišity 2 archy se zálohami, které převzali zaměstnanci - napsaní na jednotlivých řádcích (1. arch - zaměstnanci, 2. arch - zaměstnaní společníci). Doplatek mzdy jsem řešila tak, že všichni podepsali samostatně kopii výplatního lístku ( kde je doplatek, vždy jsem je tiskla výpl. lístek 2x, já kopie, zam. originál), s datumem převzetí, já ho označila číslem výdaj. dokladu a zaúčtovala do pokladny.