Hlavní navigace

Nový informační systém - nákup licencí

  • (neregistrovaný) 62.209.196.---

    20. 3. 2007 10:01

    Firma pořizuje komplexní informační systém...objevily se první faktury, kde je fakturováno např. 800 licencí po 3000,- na jeden modul, dalších 200 po 2500,- na jiný modul, 300 licencí po 1000,- na přístup na internet....atd....atd....zároveň je fakturována technická podpora tohoto SW na jeden rok (Update+Support)...Snahou pracovníků naší inforamtiky je zaúčtovat vše do režie. Mám nějakou oporu někde v zákoně, že náklady tohoto druhu mohu zaúčtovat do režie ? Technickou podporu bych bral, že to není součástí pořoizované investice, ale co ty nákupy licencí, když jde o jeden systém ? A co když v té technické podpoře je myšlen i případný updrade ?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).