Re: ext. ucetni vs. "podvody" majitele
Proč by měla být spoluvinna, když zaúčtovala vše, co dostala ?
Dle mého ani kdyby byla zaměstnanec nemůže nařizovat majiteli, co má a nemá nechat zpracovat. Může poradit, říci, co je a není správně a tím to končí. To byste nemohla účtovat nikde. Tendence při problémech to svádět na účetní samozřejmě jsou - ale ta se musí umět obhájit. A neznám nikoho, kdo by posléze platil za případné neúplné, falešné či jiné podklady v účetnictví - kromě majitele. Při externí spolupráci dle mého stačí výše uvedené potvrzení až až.
Re: ext. ucetni vs. "podvody" majitele
Jako účetní ručíte za to, že doklady, které dostanete od klienta, zaúčtujete správně.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 3. 2007 22:34
Majitel/jednatel s.r.o. nepredava ke zpracovani externi ucetni vechny podklady. Ucetni to "neoficialne" vi. Neni sepsana nijaka smlouva o odpovednosti, ktera by ucetni jakkoliv zavazovala ci prenasela na ni odpovednost - ucetni fakturuje spolecnosti jednotlive mesice...
Jakym zpusobem se ma ucetni jeste vice "zabezpecit" pro pripad vselijakych problemu v budoucnosti? Staci pisemne potvrzeni jednatele/majitele, ze predal ke zpracovani veskerou dostupnou dokumentaci?