Hlavní navigace

Jak zaúčtovat vrácené zboží.

  • (neregistrovaný) 212.24.148.---

    29. 3. 2007 14:08

    Dobrý den,

    provozuji internetový obchod. Zboží zasílám na dobírku. Občas se stane, že si zákazník objedná zboží, já vystavím fakturu, ale na poště si zákazník zboží nepřevezme a mě se tedy vrátí zpět.

    jak mám do DE zaúčtovat vrácené zboží? Vystavit dobropis? Nebo prostě jen stornovat fakturu?
    jen pro doplnění, vedu DE a nejsem plátce DPH.

    předem děkuji za odpověď
    Jakub

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 3. 2007 15:10

      Jana (neregistrovaný) 195.47.90.---

      Re: Jak zaúčtovat vrácené zboží.
      Zaúčtujte si ji mínusem do příjmu a poštovné nechte v režii,tak se vám zboží vystornuje a režie vám zůstane v nákladech

    • 29. 3. 2007 18:34

      Martin (neregistrovaný) 217.168.211.---

      Re: Jak zaúčtovat vrácené zboží.
      nemůžete dát mínusem do příjmu to, co
      tam není plusem, já bych stornoval

    • 7. 10. 2007 18:04

      David (neregistrovaný) 89.176.45.---

      Re: Jak zaúčtovat vrácené zboží.
      Mám také internetový obchod. Jako neplátce DPH jsem dělal storno faktury a jako plátce DPH dělám dobropis, ke kterému přikládám jako potvrzení štítek na kterém je od pošty "zpět". (ten štítek jsem přikládal i ke stornu). Snad to dělám dobře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).