Re: Stereo - storno položky v pokladně
**Já bych to dala jako N - neúčtovat, stejně jako Vy, ale pokud Vám to hlásí chybu po údržbě dat, tak zkuste hot-line. Pan Hájek Vám určitě dobře a ochotně poradí. Zkuste mu napsat e-mail na technickou podporu přímo z programu. Mám s tím ty nejlepší zkušenosti. Ozvou se určitě brzy.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
8. 5. 2007 14:19
Nevíte prosím, jak stornovat položku v pokladně ve Stereu? V loňském roce jsem zaúčtovala výběr firemní kartou jako převod do pokladny. Ukázalo se, že jsem doklad o výběru dostala omylem, a že to byl výběr soukromnou kartou. Poraďte, jak nejlépe opravit. Dala jsem 0 hodnotu a N nezaúčtovat, ale při údržbě dat je to hlašeno jako chyba. Pokud vymažu položku, bude zase mezera v dokladové řadě. Přečíslovat celý rok se mi moc nechce... Děkuji.