Evidence docházky zaměstnanců

  • (neregistrovaný)

    21. 5. 2007 11:55

    Dobrý den,
    je dle nějaké právní úpravy povinné evidovat docházku zaměstnance do zaměstnání nebo to záleží pouze na uvážení zaměstnavatele?

    Jsme firma, kde má většina zaměstnanců pružnou pracovní dobu a mají fixní příjem. Přesčasy se neevidují, neproplácí... kdo si co, když je nutné nadělá - poté až je klidněji si vybere... ale toto nastává velmi vyjímečně. Je to tak špatně? mě to připadá logické a správné... ale nevím jaký názor bude mít případná kontrola z Inspektorátu práce.

    díky za rady

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 5. 2007 13:12

      Broňa (neregistrovaný)

      Re: Evidence docházky zaměstnanců
      >Dobrý den,
      >je dle nějaké právní úpravy povinné evidovat docházku
      >zaměstnance do zaměstnání nebo to záleží pouze na
      >uvážení zaměstnavatele?
      >
      >Jsme firma, kde má většina zaměstnanců pružnou
      >pracovní dobu a mají fixní příjem. Přesčasy se neevidují,
      >neproplácí... kdo si co, když je nutné nadělá - poté až
      >je klidněji si vybere... ale toto nastává velmi
      >vyjímečně. Je to tak špatně? mě to připadá logické a
      >správné... ale nevím jaký názor bude mít případná kontrola z
      >Inspektorátu práce.
      >
      >díky za rady

      Zákon ukládá povinnost vést evidenci odpracované doby - § 96ZP.
      >

    • 24. 5. 2007 19:39

      Verča (neregistrovaný)

      Re: Evidence docházky zaměstnanců
      ... ale evidence odpracované doby musí být průkazná pro potřeby kontroly.

    • 14. 10. 2007 19:34

      Lenka (neregistrovaný)

      Re: Evidence docházky zaměstnanců
      >>>>Dobrý den,
      >>>>je dle nějaké právní úpravy povinné evidovat docházku
      >>>>zaměstnance do zaměstnání nebo to záleží pouze na
      >>>>uvážení zaměstnavatele?
      >>>>
      >>>>Jsme firma, kde má většina zaměstnanců pružnou
      >>>>pracovní dobu a mají fixní příjem. Přesčasy se
      >>>>neevidují,
      >>>>neproplácí... kdo si co, když je nutné nadělá - poté
      >>>>až
      >>>>je klidněji si vybere... ale toto nastává velmi
      >>>>vyjímečně. Je to tak špatně? mě to připadá logické a
      >>>>správné... ale nevím jaký názor bude mít případná
      >>>>kontrola z
      >>>>Inspektorátu práce.
      >>>>
      >>>>díky za rady
      >>>
      >>>Zákon ukládá povinnost vést evidenci odpracované doby
      >>>- § 96ZP.
      >>
      >>.... a také přesčasů, forma vedení není stanovena
      >
      >... ale evidence odpracované doby musí být průkazná
      >pro potřeby kontroly.

    • 14. 10. 2007 19:36

      Lenka (neregistrovaný)

      Re: Evidence docházky zaměstnanců
      dobrý den, je prosím povinnost vést tuto evidenci docházky v písemné formě? Lze ji nahradit zálohou dat např. na CD z docházkového systému? děkuji za odpověď

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).