Reklamace sedací soupravy

  • (neregistrovaný)

    23. 5. 2007 11:12

    Dobrý den, prosím Vás o radu. V obchodě nábytku Orfa jsem si koupila sedací soupravu, která není používána a i přes to se odhákly pružiny. Sedačku jsem reklamovala, přijel servisní technik a vadu opravil. Po měsíci (ani ne) i přes to, že není používána se stalo totéž na stejném místě, a opět měli poslat servisního technika, ale do toho se vložil technik, který to opravoval předtím a říkal, že to je způsobeno nadměrným používáním a že kvůli takové reklamaci je zbytečné tam jet (cca 40km), a rovnou jí zamítl i přes to, že předtím ji uznal a jasně jsem řekla, že se nepoužívá. S tímhle jsem nesouhlasila, tak navrhl, ať sedačku přivezu na prodejnu. Tak jsem si sehnala auto a lidi, kteří mi s tím pomůžou a dovezla jsem ji. Po týdnu mi volal, že reklamace je neuznaná a že si jí mám co nejdřív odvézt, ať jim tam nezavazí. Já ale s tím nesouhlasím, protože ty pružiny byly vyskočené, ale rozpárané jsem to tam nemohla přivézt. Prosím pomozte mi, co mám dělat, jestli jim můžu naúčtovat dopravné..... Sedačka je stará asi 6 měsíců. Moc děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).