Re: 30-denní záruka
Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník nesu k reklamaci celý PC (mě absolutně nemusí zajímat, který díl nefunguje) a taky chci, aby do 30 ti dnů fungovalo opět celé PC.
Re: 30-denní záruka
>>>>Věnujeme se opravě PC. Zákazník nám donesl PC k
>>>>záruční opravě. Díl z tohoto PC musíme dále
>>>>reklamovat
>>>>u
>>>>dodavatele. Dodavatel nám díl dodá v 30-ti denní
>>>>záruční
>>>>lhůtě, ale u nás může dojít k překročení této lhůty
>>>>vůči odběrateli, protože nějaký čas trvá diagnostika
>>>>závady a přeprava k dodavateli. Jak v tomto připadě
>>>>postupovat ??
>>>>Děkuji za radu.
>>>Pořídila bych další náhradní díl. Zákazníka nemusí
>>>zajímat, že dodavatel má také 30 dní na vyřízení
>>>reklamace.Pokud nedodržíte 30-ti denní lhůtu, může
>>>zákazník
>>>žádat vrácení peněz, popř. nový PC.
>>To jistě ne. Zákazník může žádat výměnu vadného dílu.
>>Teprve není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.
>
>Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník
>nesu k reklamaci celý PC
Ano, to nesete, pokud nemůžete přinést pouze ten díl, aniž byste porušil garanční podmínky.
> (mě absolutně nemusí zajímat,
>který díl nefunguje)
To opravdu nemusí.
>a taky chci, aby do 30 ti dnů
>fungovalo opět celé PC.
Ano i na to máte právo.
Takže: přinesete celé PC, vůbec vás nezajímá, který díl je vadný a prodejce vám do 30 dnů vrátí funkční stroj. Jak to udělá, je na něm. Pokud je možné dosáhnout souladu s kupní smlouvou pouhou výměnou jednoho dílu, pak je prodávající oprávněn to tak udělat. §622/1.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 6. 2007 11:49
Věnujeme se opravě PC. Zákazník nám donesl PC k záruční opravě. Díl z tohoto PC musíme dále reklamovat u dodavatele. Dodavatel nám díl dodá v 30-ti denní záruční lhůtě, ale u nás může dojít k překročení této lhůty vůči odběrateli, protože nějaký čas trvá diagnostika závady a přeprava k dodavateli. Jak v tomto připadě postupovat ??
Děkuji za radu.