Re: Reklamace
Samozřejmě, že má prodejce právo reklamaci neuznat. Pokud s vyřešením reklamace nesouhlasíte, bohužel vám zbývá jen soud. Samozřejmě máte právo na písemný záznam o řešení - ať vám prodejce potvrdí, že reklamaci měsíc staré sedačky zamítá z důvodu běžného opotřebení. Do týdne bych to měl na webu...
Re: Reklamace
par.616, odst.4 občanského zák.říká, že rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže jinak-pokud byla reklamace věci zamítnuta a zákazník s tímto nesouhlasí, může se znovu obrátit na prodávajícího a žádat nové přezkoumání reklamace, včetně způsobů vyřízení,který považuje za nejvhodnější, v případě opětovného zamítnutí se obrátit na soudního znalce, seznam na www.justice.cz,
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 6. 2007 11:17
Při reklamaci sedací soupravy kdy došlo k uvolnění pružin mi reklamační technik sdělil, že mi to opraví z jeho vlastní dobré vůle, že tohle je opotřebováním - sedací souprava je měsíc stará. Má prodejce nárok na to, reklamaci neuznat? Děkuji za odpověď.