Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 193.86.5.---

    5. 6. 2007 11:17

    Při reklamaci sedací soupravy kdy došlo k uvolnění pružin mi reklamační technik sdělil, že mi to opraví z jeho vlastní dobré vůle, že tohle je opotřebováním - sedací souprava je měsíc stará. Má prodejce nárok na to, reklamaci neuznat? Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 6. 2007 11:55

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace
      Samozřejmě, že má prodejce právo reklamaci neuznat. Pokud s vyřešením reklamace nesouhlasíte, bohužel vám zbývá jen soud. Samozřejmě máte právo na písemný záznam o řešení - ať vám prodejce potvrdí, že reklamaci měsíc staré sedačky zamítá z důvodu běžného opotřebení. Do týdne bych to měl na webu...

    • 7. 6. 2007 20:07

      jarča (neregistrovaný) 89.24.90.---

      Re: Reklamace
      par.616, odst.4 občanského zák.říká, že rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže jinak-pokud byla reklamace věci zamítnuta a zákazník s tímto nesouhlasí, může se znovu obrátit na prodávajícího a žádat nové přezkoumání reklamace, včetně způsobů vyřízení,který považuje za nejvhodnější, v případě opětovného zamítnutí se obrátit na soudního znalce, seznam na www.justice.cz,

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).