Hlavní navigace

Pokladní doklady - pomóóóc

  • (neregistrovaný)

    12. 6. 2007 23:39

    Dnes mi donesl klient daňovou evidenci (teda pokud se ten bordal dá takto nazvat) s tím, že má v pátek kontrolu na FÚ. daňové přiznání si dělal sám.... Má cestovní kancelář. Na provozovně inkasuje samozdřejmě peníze, ale nemá skoro žádné pokladní doklady. Na fakturách má pouze uvedený způsob úhrady.Vůbec nevím co stím. Nejraději bych pokladnu nedělala, ale to by na FÚ asi neprošlo.
    Napadlo mě, že bych do pokladny ofotila jen danou fakturu uhrazenou v hotovosti na místo vypisování příjmových a výdajových dokladů. Projde to???

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 6. 2007 7:27

      y (neregistrovaný)

      Re: pokladní doklady - pomóóóc
      Já bych nic nevypisovala - normálně bych si na faktury uhrazené v hotovosti napsala V/ nebo p/ (jako Výdaj.pokl.doklad nebo Příjmový poklad.doklad) a zaúčtovala bych. Nic bych neofocovala.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).