Hlavní navigace

Software-vest samostatne nebo jako celek

  • (neregistrovaný) 90.176.61.---

    14. 6. 2007 15:22

    Dobry den, spolecnost nakoupila ucetni software 6K. Pokud ho nekdo znate, vite, ze lze kupovat zvlast modul na fakturaci, vedeni ucetnictvi, majetek, mzdy atd. Jak zauctovat, kazdy zvlast nebo jako jeden celek? Zatim se s cenou vejdeme pod hranici 60tisic,takze bychom to dali rovnou do nakladu, ale jak by se to pak resilo, pokud by se dokoupil dalsi modul a presahlo by to castku 60tisic a bylo by to az treba pristi rok? (v pripade ze by se to bralo jako jeden celek). Dekuji za odpovedi

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 6. 2007 16:44

      DaniK (neregistrovaný) 88.101.157.---

      Re: Software-vest samostatne nebo jako c
      Určitě bych to účtovala "jako celek", tzn. jako jednotlivá TZ majetku. Pokud jste v roce 07 nepřesáhli 60tis. Kč, můžete to dát přímo do nákladů. Pokud v roce 08 nakoupíte další modul a jednotlivý modul nepřesáhne 40tis., můžete ho znovu dát přímo do nákladů. Koukněte se sem, zrovna začátkem roku jsem řešila stejný případ:

      http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=293113

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).