Re: Surné - reklamace obuvi
Chybná odpověď. Při reklamaci do 6 měsíců se předpokládá, že věc měla vadu již při převzetí (pokud prodejce neprokáže jinak nebo pokud nejde o běžné opotřebení - obě tyto možnosti ve vašem případě nepřipadají v úvahu). Pak máte nárok na okamžitou opravu nebo výměnu věci za bezvadnou, není-li to možné, tak odstoupení od smlouvy.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 6. 2007 18:33
Dobrý den,
moc prosím o promptní odpověď.
Není to ani 24 hodin kdy jsem zakoupila obuv, která nebyla zrovna njlevnější. Nekupuji si záměrně levnou obuv, ale obuv zdravotní, která se jeví pohodlně, neboť mám veliké problémy nějaké boty, které jsou pohodlné a dobře sedí a hlavně v mé velikosti sehnat.
Dnes jsem si boty vzala na nohy a mám je z nich totálně zničené. Pod stélkou je nějaký hrbol, který jsem začala cítit až cca po půl hodině chůze hned po cestě do práce. Existuje někde v zákoníku možnost vrácení výrobku (i použitého) do nějakého data?
Vidina, že jsem vyhodila nekřesťanské peníze za boty, které jsem měla přesně jeden den, z nich strašně bolavé nohy (resp. jednu, ale i tak to stačí) a vědomí, že bych měla čekat 30 dní na vyřízení reklamace a neměla v čem chodit je děsivé.
Pomozte, prosím.
Jen pro informaci uvádím, že bohužel nemám jiné boty na toto období, neboť mám veliký problém s jejich sehnáním díky mé velikosti a náročnosti na pohodlí.