Hlavní navigace

Surné - reklamace obuvi

  • (neregistrovaný) 85.207.158.---

    14. 6. 2007 18:33

    Dobrý den,
    moc prosím o promptní odpověď.
    Není to ani 24 hodin kdy jsem zakoupila obuv, která nebyla zrovna njlevnější. Nekupuji si záměrně levnou obuv, ale obuv zdravotní, která se jeví pohodlně, neboť mám veliké problémy nějaké boty, které jsou pohodlné a dobře sedí a hlavně v mé velikosti sehnat.
    Dnes jsem si boty vzala na nohy a mám je z nich totálně zničené. Pod stélkou je nějaký hrbol, který jsem začala cítit až cca po půl hodině chůze hned po cestě do práce. Existuje někde v zákoníku možnost vrácení výrobku (i použitého) do nějakého data?
    Vidina, že jsem vyhodila nekřesťanské peníze za boty, které jsem měla přesně jeden den, z nich strašně bolavé nohy (resp. jednu, ale i tak to stačí) a vědomí, že bych měla čekat 30 dní na vyřízení reklamace a neměla v čem chodit je děsivé.
    Pomozte, prosím.
    Jen pro informaci uvádím, že bohužel nemám jiné boty na toto období, neboť mám veliký problém s jejich sehnáním díky mé velikosti a náročnosti na pohodlí.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).