Hlavní navigace

Mzdový výměr

• (neregistrovaný) 62.177.84.---

15. 6. 2007 9:40

Celý život jsem dělala účetní. Po roce nezaměstnanosti jsme nastoupila do malé firmy s.r.o. - 6 lidí. Musím dělat i mzdy, takže začínám.Zjistila jsem, že mají určenou měsíční mzdu dle tabulek pro
    platy v rozpoč. a příspěv.organizacích. Mohu to nechat a zanést do vnitřních směrnic způsob určení mzdy, s tím že budě zachována minimální výše zaručené mzdy v jednotlivých zařazeních dle nového ZP? (stejně mají všichni daleko více). Způsob určení mzdy je asi na organizaci, když se výše mzdy dodrží dle ZP.Můžu mít i osobní příplatek, jako formu odměny za pracovní výkony nebo nasazení?
    Vnitřní směrnice taky jsou, aby se neřeklo. Tak se s nima smolím a už mi z toho hrabe, kdyby měl někdo nějakou koncepci na poslání, byla bych moc ráda. Můj e-mail: jsbaba@centrum.cz.Předem moc děkuji za odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 6. 2007 12:51

radouš (neregistrovaný) 62.240.191.---

Re: Mzdový výměr
      Problém vidím hlavně v tom, že dle daňových zákonů lze do nákladů zahrnovat výdaje vynaložené na dosažení a zvýšení ....
      Mzda a další požitky vyplácené zaměstnancům se mohou dávat podle zákona nebo vnitřních předpisů. Zákoník práce umožňuje široké pole lidové tvořivosti, ale nadzákonné příplatky a platby by měly být zakotveny ve Vnitřním předpisu. Nejen z daňového hlediska, ale aby zaměstnanci měli přehled co a proč dostávají do výplaty a co by mohli dostávat.

• 15. 6. 2007 13:05

Eva (neregistrovaný) 80.188.1.---