Re: odstupné, když firma nemá peníze
To přece není starost zaměstnanců - o firemní cash-flow se musí postarat firma. Vaše zákonné nároky nemůže nikdo zpochybnit. Pokud někdo firmu špatně řídil, tak je za to taky zodpovědný, ale škodu nemůže nést zaměstnanec. Jednatel by tedy měl zajistit pro firmu peníze - ať už formou vymožení pohledávek, půjčkou nebo jakkoliv. Ale není možné, aby vám firma nedala peníze proto, že nemá na výplaty.
Doufám, že s upřesněním se ještě ozve nějaký profesionál personalista - třeba zdejší skvělá paní Jiřka :-)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 6. 2007 15:51
Jak to je, když dostanem výpověď s organizačních důvodů dohodou k 1.7. a firma nemá ani korunu! To příjdem o odstupné? Děláme u firmy oba a je to pro nás dost důležité! Děkujem za odpověď.