Řidič nákl.dopravy-oprava auta

  • (neregistrovaný)

    28. 6. 2007 8:38

    Dobrý den.
    Je řidič nákladní mezinárodní dopravy si povinen sám opravit auto pokud se stane na cestě porucha? A jak často musí chodit na školení řidičů.
    Díky moc a hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 6. 2007 9:53

      Karel (neregistrovaný)

      Re: řidič nákl.dopravy-oprava auta
      Pokud je to drobna zavada, kterou muze opravit na miste tak to snad opravi, jinak smluvni servisy.
      Pokud to opravovat nechce - konci a uz ho nikam neposlu. :-)

    • 28. 6. 2007 11:51

      J. (neregistrovaný)

      Re: řidič nákl.dopravy-oprava auta
      Ale řidič má v pracovní smlouvě, že je řidič a ne opravář - jako je zvykem v 90% českých dopravních firmách. Ve firmách v EU nemají řidiči v náklaďácích žádné nářadí a vše řeší servisy.Jemon v českých firmách jsou nuceni sebou vozit i náhr.díly na půlku auta.

    • 28. 6. 2007 13:00

      Karel (neregistrovaný)

      Re: řidič nákl.dopravy-oprava auta
      Pisu drobna zavada - pokud bude nekde v nemecku a vypadne mu hadice, tak se asi dopravce prohne kdyz tam posle servis.
      Kdyz se mu vysyspe motor, je snad jasne, ze je to na servis!
      Vse zalezi na lidech.

    • 28. 6. 2007 21:49

      xxl (neregistrovaný)

      Re: řidič nákl.dopravy-oprava auta
      V dobách zářných zítřků existovaly dvě profese: řidič a řidič opravář.
      Řidič opravář měl vyšší třídu. Byl předpoklad, že si prováděl sám opravy v dílně zaměstnavatele v rozsahu daném vybavením dílny, resp. danými možnostmi na cestách. Je v možnostech zaměstnavatele to vše zohlednit už ve smlouvě.

    • 31. 1. 2011 22:25

      Lenicka1313 (neregistrovaný)

      Re: řidič nákl.dopravy-oprava auta
      Nejlepší je kouknout do nějakého katalogu nebo seznamu řemeslníků. Díky možnosti zadání parametrů si vybere každý a je jedno jestli je z Čech či Moravy. Já vcelku ráda používám služeb http://www.seznamremeslniku.cz/, tak snad to někomu pomůže.

      >>>>>Dobrý den.
      >>>>>Je řidič nákladní mezinárodní dopravy si povinen sám
      >>>>>opravit auto pokud se stane na cestě porucha? A jak
      >>>>>často musí chodit na školení řidičů.
      >>>>>Díky moc a hezký den.
      >>>>
      >>>>Pokud je to drobna zavada, kterou muze opravit na
      >>>>miste tak to snad opravi, jinak smluvni servisy.
      >>>>Pokud to opravovat nechce - konci a uz ho nikam
      >>>>neposlu. :-)
      >>>
      >>>Ale řidič má v pracovní smlouvě, že je řidič a ne
      >>>opravář - jako je zvykem v 90% českých dopravních
      >>>firmách.
      >>>Ve firmách v EU nemají řidiči v náklaďácích žádné
      >>>nářadí a vše řeší servisy.Jemon v českých firmách
      >>>jsou
      >>>nuceni sebou vozit i náhr.díly na půlku auta.
      >>
      >>Pisu drobna zavada - pokud bude nekde v nemecku a
      >>vypadne mu hadice, tak se asi dopravce prohne kdyz
      >>tam
      >>posle servis.
      >>Kdyz se mu vysyspe motor, je snad jasne, ze je to na
      >>servis!
      >>Vse zalezi na lidech.
      >
      >V dobách zářných zítřků existovaly dvě profese: řidič
      >a řidič opravář.
      >Řidič opravář měl vyšší třídu. Byl předpoklad, že si
      >prováděl sám opravy v dílně zaměstnavatele v rozsahu
      >daném vybavením dílny, resp. danými možnostmi na
      >cestách. Je v možnostech zaměstnavatele to vše zohlednit už
      >ve smlouvě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).