Hlavní navigace

Nádřízený v s.r.o.

• (neregistrovaný) 212.111.10.---

3. 7. 2007 10:31

Jsem účetní, u s.r.o. se 4 spol. Společníci jsou taky zaměstnanci. Do práce mě přijimal jednatel firmi. Jenže jeden ze spol. -zaměstnancu mi leze do účetnictvi, a kdyz mu to odmítam, fur se nade mnou vytahuje ze on je můj šef a dáva mi různe hloupe příkazy. Ignoruji ho.Je to správné?? Dnes ráno jsem přisla do práce, zacal na mne žvát že ho kontroluji. Rekl mi aby jsem odtáhla odkud jsem přišla, a aby jsem vypadla. Musela jsem se v kancelaři zamknou.Chtěla jsem na něho volat polici. Po příchodu zaměstnanců jsem z práce odešla s tím , že jsem dala okymžitou výpověĎ s tímto důvodem. Mám zajit na polícii a podat oznámení na tohohle zaměstnance ? Jednatel mě prosil , aby jsem do prace přišla, že se to vyřeší. Jak mam prosím postupovat? Zaky jsem po něm chtěla, aby psal do knihy svoju docházku, aby jsem to měla jak podklad do mezd. 6e pri co si to dovolujI???,Do firmi dojíždím 2 týdně, jinak pracuji Ve škole, kde je 27 zaměstnancu. Nikdy jsem to nezažila. Firma ma za 06 ztratu 400 tisíc, 1/22007 100000 účet do mínus 70000, podepsanou směnku na 150000. Celych 10 let nemeli valnou hromadu. Od 1.2. jsem ji účetníctvi dávala dokopy a tak jsem dopadla. CO vy ostatní nato ??? jak se mám zachovat??

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 7. 2007 10:43

Pavel (neregistrovaný) 80.188.169.---

Re: Nádřízený v s.r.o.
      Pokud společník má i pracovněprávní poměr, tak by se měla sledovat docházka. Pokud je jen společníkem, tak se docházka nesleduje.

Na policii to nevidím, co by jste konkrétně udala?

Společník formálně není Váš nadřízený. Problém je, že je to společník a "spoluzaměstnanec". Pokud jím zůstane i nadále, tak je lepší asi odejít. On se člověk jen tak nezmění po nějaké domluvě.

Hezký den!

• 3. 7. 2007 10:44

Jiřka (neregistrovaný) 88.101.130.---