Re: vrácení zboží
Už se to tu psalo vícekrát. Pokud si zákazník koupí v "kamenném" obchodě zboží a chce jej vrátit nebo vyměnit jen proto, že mu nevyhovuje (zboží prostě není ani vadné ani poškozené), pak nemá ze zákona žádný nárok na vrácení ani výměnu tohoto zboží. To, že některé obchody umožňují vrácení nebo výměnu zboží je jen jejich vstřícnost.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 7. 2007 12:07
Jáká práva má zákazník při vrácení zboží v klasickém obchodě (ne internetový obchod).Je povinností prodávajícího vrátit peníze?Tím myslím,za nepoškozené zboží!Je tam nějaká časová lhůta,ve které by mohl kupující odstoupit od smlouvy?Druhá otázka.Musí prodávající vyměnit nepoškozené zboží kupujícímu?Děkuji za odpověď.