Hlavní navigace

vrácení zboží

  • (neregistrovaný) 212.96.172.---

    3. 7. 2007 12:07

    Jáká práva má zákazník při vrácení zboží v klasickém obchodě (ne internetový obchod).Je povinností prodávajícího vrátit peníze?Tím myslím,za nepoškozené zboží!Je tam nějaká časová lhůta,ve které by mohl kupující odstoupit od smlouvy?Druhá otázka.Musí prodávající vyměnit nepoškozené zboží kupujícímu?Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 7. 2007 15:05

      Jiřka (neregistrovaný) 88.101.130.---

      Re: vrácení zboží
      Už se to tu psalo vícekrát. Pokud si zákazník koupí v "kamenném" obchodě zboží a chce jej vrátit nebo vyměnit jen proto, že mu nevyhovuje (zboží prostě není ani vadné ani poškozené), pak nemá ze zákona žádný nárok na vrácení ani výměnu tohoto zboží. To, že některé obchody umožňují vrácení nebo výměnu zboží je jen jejich vstřícnost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).