Hlavní navigace

Pomoc při reklamaci ve stavebnictví

  • (neregistrovaný)

    8. 7. 2007 21:36

    Dělal jsem v panelovém domě rekonstrukci koupelny, kuchyně a chodby od f.ELBEN Ústí nad Labem. Záruka plyne cca 3/4 roku a nyní se mi stalo, že mi neodtéká odpad jak v koupelně z umyvadla tak ze sprchového koutu včetně poškození uzávěru a odpadu v kuchyni.V současné době se mi pohybují dlaždice na chodbě cca 4 ks a jsou dosti uvolněné. Reklamoval jsem to emailem jako vždy vše na f.Elben vedoucímu kde jsem poslal i foto a vedoucí mi odepsal, že mě f.Elben zahrnula do reklamace až na měsícz září 2007. Mě se to nelíbí jelikož mám jisté problémy s odpady a včetně dlažby. Jaká je doba nutná k tomu aby firma odstranila závady, které jsou jasné vadou práce??? Děkuji Blažek

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 7. 2007 17:22

      graver (neregistrovaný)

      Re: pomoc při reklamaci ve stavebnictví
      Jste-li spotřebitelem, musí být vaše reklamace vyřízena ve lhůtě dle Zák. na ochranu spotřebitele, bez ohledu na to, zda se samotná odpovědnost za vady řídí ObchZ nebo ObčZ.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).