Hlavní navigace

OT - ucetni v male nebo velke organizaci

  • (neregistrovaný)

    12. 7. 2007 10:13

    Prosim o Vas nazor na nasledujici tema. V soucasne dobe pracuji jako ucetni v male organizaci (mam VS) - delam vse - mzdy, faktury, banku, DPH,pokladnu,zaverku atd.
    Odpovedela jsem na inzerat na ucetni do velke organizace - volali mi,ze je to ucetni,ktera by uctovala pouze rezijni faktury a ze si mysli ze na tuto funkci mam velke vzdelani. Ja jsem se na funkci ucetni ve velke organizaci prihlasila proto,ze v soucasnem zamestnani neni zadna moznost rustu,dalsiho vzdelavani atd.
    Co si myslite? Je to hloupost jit na takovouto funkci s VS? Mam 2roky a 8 mesicu praxe - jako ucetni mam praxi 2 roky.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 7. 2007 10:19

      kaca (neregistrovaný)

      Re: OT - ucetni v male nebo velke organi
      Myslím si, že ve VO rozhodně přičuchnete k novým věcem, otázka je, zda opravdu nebudete jen u těch režijních faktur? Já přešla z MO do velké taky, ale ráda jsem se vrátila, jsem svou paní, nikdo na mě nechytračí, nežárlí, když vím víc, než on, co potřebuji si zjistím a růst můžu tak, že si rozšiřuji záběr - třeba víc MO, přibrat si nějakou DE. Jsem taky VS, ale už 17 let praxe. To jsem poradila, co.

    • 12. 7. 2007 10:42

      ajka (neregistrovaný)

      Re: OT - ucetni v male nebo velke organi
      Mám s tím špatné zkušenosti, ekonomové ve VO jsou také vysokoškoláci a těžce nesou, když třeba fakturantka má také VŠ.Panuje tam rivalita a boj kdo z koho.

    • 12. 7. 2007 15:11

      Lucka (neregistrovaný)

      Re: OT - ucetni v male nebo velke organi
      Dle mého je vše o lidech na jaké narazíte.Pracovala jsem ve VO a nyní jsem v MO.Dost často je nám nepřímo řečeno co vlastně chcete ,když je to moje.Opravdu dle vlastní zkušenosti nejsou lidi jako lidi.

    • 12. 7. 2007 22:24

      xxl (neregistrovaný)

      Re: OT - ucetni v male nebo velke organi