Hlavní navigace

Reklamace zboží v záruce,servis už není

  • (neregistrovaný) 86.61.164.---

    19. 7. 2007 17:46

    Dobrý den chtěl bych poprosit o radu.Zakoupil jsem nootebok v obchodním řetězci firmy Plus Discount.Při koupi na můj dotaz jak to bude s případným servisem,mi zdělili že servis provádí firma Medion Service a že si mám zavolat na jejich Hot-Line 800100527.Protože nejde spustit zavolal jsem na uvedené číslo ale k mému překvapení se mi na druhé straně ozvalo že číslo už neexistuje.A žádný jiny kontakt na uvedený servis se mi nepodařilo sehnat tato firma se zřejmě asi vypařila.Řeším otázku co dál! Bojím se že v Plusu se budou znovu odvolávat na to,že oni servis neposkytujou.Jak mám prosím postupovat když tato situace nastane?Předem děkuji za odpověd.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 7. 2007 18:31

      jyx (neregistrovaný) 88.100.237.---

      Re: Reklamace zboží v záruce,servis už n
      Reklamaci uplatňujte u prodejce. Musí ji přijmout.

      "Medion Service" je nějaké pracovní označení a firma s tímto názvem neexistuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).