Hlavní navigace

Vrácení nevyhovujícího zboží

  • (neregistrovaný) 194.228.18.---

    23. 7. 2007 8:42

    Dobrý den, prosím o radu. V jednom obchodím řetězci jsme zakoupili paměťovou kartu na které bylo uvedeno,že je vhodná pro telefony i foťáky. Doma jsme po rozbalení zjistili, že potřebujeme jiný typ (tato SD my potřebujeme Mini SD). Vrátili jsme se proto do obchodu a zboží chtěli vrátit. Prodavačka nám odmítla vrácené zboží přijmout vzhledem ke skutečnosti, že byl roztříhnut původní obal. Jednalo se o kartu zalisovanou do průhledného obalu a tak bylo roztříhnutí jedné strany jedinou možností jak se ke kartě dostat. Domnívali jsme se totiž, že může být ve větší kartě uložena menší a větší obal pak slouží k vkládání do čtečky.
    Poradíte prosím jak argumentovat prodavačce aby vrácené zboží přijala? Dnes mám jednání s vedoucí. Prodavačka tvrdí, že jsme si měli předem zjistit zda nám do telefonu karta pasuje, my oponujeme že na obalu není uvedeno do jakého typu je vhodné a obal bylo nutné poškodit, abychom kartu vyzkoušeli.
    díky moc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).