Hlavní navigace

OT Vrácení daní u studenta

• (neregistrovaný) 89.102.247.---

30. 7. 2007 18:13

Zdravím, mohl by mi někdo pořádně vysvětlit vrácení daně u studentů na mém konkrétním příkladě? Jelikož to, co jsem se tu dočetl se rozchází s tím, co mi tvrdí agentura. V červenci tohoto roku jsem odpracoval několik dní na DPP. Ve smlouvě mám napsáno 80 hrubého. Čistého mi spočítali 62 (1. věc,které nerozumím). Jelikož jsem student a můj výdělek nepřesáhnul 5000, měla by se daň rovnat 0. Podepsal jsem růžový papír a dále po mě chtějí potvrzení o studiu.To u sebe nemám jelikož pracuji na opačném konci republiky než studuji a navíc na studijním odděleňí mají měsíční dovolenou. Mám ovšem u sebe vysokoškolský index. Mohu ho použít místo potvrzení o studiu? Nechcou mi ho uznat,že prý z toho nepoznají, že jsem student, ikdyž mám vše řádně splněno...marně se jim snažím vysvětlit, že ikdybych již studentem nebyl, pořád bych byl o prázdninách veden jako student.(2. věc,které nerozumím) Dané potvrzení po mě chcou do 10.8.2007 jinak nebudu mít nárok na slevu jako student. Nestačí ho dodat nějak během tohoto roku? A poslední dotaz. Je povinností agentury mi tyto úlevy vyřídit přes úřad nebo si to student musí vyřídit sám?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 7. 2007 19:15

Jiřka (neregistrovaný) 82.100.9.---

Re: OT Vrácení daní u studenta