Hlavní navigace

Opakovaná reklamace

  • (neregistrovaný) 84.21.112.---

    6. 8. 2007 20:13

    Prosím o radu co dělat, pokud jsem reklamovala svůj notebook již podruhé se stejnou vadou, vím že při více než 3 reklamacích mohu požadovat vrácení peněz, ale co se stane když se ta vada počtvrté vyskytne třeba měsíc po vypršení 24 měsíců od prodeje? Neprodlužuje se záruční doba na tu samou vadu? Vždyť je to hrozné během 2 let 4 reklamace!
    Nechci se nechat ošidit proto prosím o jakoukoliv radu, předem moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 8. 2007 8:20

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Opakovaná reklamace
      >Prosím o radu co dělat, pokud jsem reklamovala svůj
      >notebook již podruhé se stejnou vadou, vím že při více
      >než 3 reklamacích mohu požadovat vrácení peněz,
      Ne, vrácení peněz nebo výměnu věci za bezvadnou můžete požadovat při opakovaném (v praxi třetím) výskytu stejné vady nebo při výskytu více vad současně.
      >ale co se stane když se ta vada počtvrté vyskytne třeba měsíc
      >po vypršení 24 měsíců od prodeje? Neprodlužuje se
      >záruční doba na tu samou vadu?
      Ne, záruční lhůta se prodlužuje pouze o dobu řešení reklamace.
      Pokud byla ale reklamace řešena výměnným způsobem (o tom vás prodejce musí informovat), běží záruční lhůta znovu.
      Výskyt vad po ukončení záruční lhůty už nemá žádný zpětný efekt.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).