Re: Odvolání proti podanému DPH přes ADI
Vůbec nevím co je to odvolání proti podanému přiznání? Ráda se poučím. Znám jen řádné, opravné a dodatečné.
Pokud zjistím "chybu" v podaném přiznání do 30 dnů od termínu podání, můžu podat odvolání proti podanému přiznání. Vždy jsem vytiskla normální přiznání s plnými čísly (nejen změnu) a k tomu vždy komentář. V praxi - termín pro podání DPH za 06/07 25.7.2007, tzn. do 24.8. můžu podat odvolání. Po tomto termínu už dodatečné přiznání. Jen si teď nevím rady, jak elektronicky...
Jé, tak to fakt nevím, v čem je lepší. Pro mě bývalo jednodušší, že jsem si z účetního software vytiskla právě to přiznání s plnými čísly a odnesla na FÚ, při dodatečném jsem musela ručně vyčíslovat rozdíly. Sankce jsou tam určitě stejně jako při dodat., naštěstí teď máme přeplaceno ;-)
--
Dostala jste se IvanoB na tenký led, který /alespoň si myslím/ nezvládají ani Fú.
Napsal jsem opravné /řádné už bylo a dodatečné to není/. Pak jsem dal obecnou písemnost /v ní podobné odvolání není/, dále "OBECNÁ ELEKTRONICKÁ PÍSEMNOST BEZ URČENÍ TYPU".
Dále napsal odvolání stejně jako na papíře /to umíte/ a připsal že opravné jsem jim poslal pod číslem tím a tím. Prošlo to, paní ale měla nějakou nepodstatnou připomínku.
>>>>>>>>>Dobrý den, poradíte mi prosím někdo, jak přes ADIS
>>>>>>>>>podat odvolání proti podanému přiznání k DPH za
>>>>>>>>>červen?
>>>>>>>>>Mám tam zaškrtnout řádné, opravné nebo dodatečné? Je
>>>>>>>>>k
>>>>>>>>>tomu potřeba nějaký komentář? Papírovou cestou jsem
>>>>>>>>>podávala běžně, ale takto si nevím rady. Předem díky!
>>>>>>>>řádné
>>>>>>>
>>>>>>>A lze k tomu přidat nějaký komentář, jakože podávám
>>>>>>>odvolání proti podanému přiznání...?
>>>>>>Vůbec nevím co je to odvolání proti podanému
>>>>>>přiznání?
>>>>>>Ráda se poučím. Znám jen řádné, opravné a dodatečné.
>>>>>--
>>>>>Dostala jste se IvanoB na tenký led, který /alespoň
>>>>>si
>>>>>myslím/ nezvládají ani Fú.
>>>>>Napsal jsem opravné /řádné už bylo a dodatečné to