Reklamace po třetí - mob.telefon

  • (neregistrovaný)

    9. 8. 2007 8:43

    Dobrý den, reklamovala jsem dnes po třetí telefon. Jáké mám nároky? Poprvé se mi sám vypínal, podruhé oprava displeje a nyní opět obrazovka displeje nejeví "známky života " Nemám s tím zkušenosti a chci být připravená,až si půjdu vyslechnout prodávajícího. Moc děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 8. 2007 9:20

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace po třetí - mob.telefon
      http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx

      Právo na odstoupení od smlouvy máte při třetí reklamaci stejné závady nebo při současném výskytu více vad, což není váš případ (reklamujete potřetí, ale zatím pouze dvě vady stejné).
      Kupodivu tohle většina prodejců moc nezná a vrátí peníze už při třetí reklamaci jakékoliv vady, tak to zkuste.

    • 11. 8. 2007 13:58

      juristic (neregistrovaný)

      Re: reklamace po třetí - mob.telefon
      Pokud není reklamace vyřízená do 30 dnů můžete též požadovat vrácení peněz. Jinak já osobně bych požadovala vrácení peněz již při první reklamaci - nedůvěra k výrobku nebo výměnu za jiný nový mobilní telefon.Za své peníze požadujte nový bezporuchový výrobek a né opravovaný to jste mohla nakupovat v bazaru. Hlavně se nedejte budou to na Vás zkoušet všemožně, ale funguje pokud prodejci sdělíte, že celou záležitost pokud Vám nevrátí peníze předáte k prošetření ČOI.

    • 19. 2. 2009 19:15

      Radek (neregistrovaný)

      Re: reklamace po třetí - mob.telefon
      Bylo mi řečeno, že si to musí ověřit, že mají na to tři pracovní dny.
      Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy, můžu požádovat peníze po těch třech dnech nebo až po třiceti dnech? Mobil má potřetí stejnou vadu, že se samovolně vypíná. Jaké mám prosím nároky? Moc děkuji

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).