Re: reklamace po třetí - mob.telefon
http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx
Právo na odstoupení od smlouvy máte při třetí reklamaci stejné závady nebo při současném výskytu více vad, což není váš případ (reklamujete potřetí, ale zatím pouze dvě vady stejné).
Kupodivu tohle většina prodejců moc nezná a vrátí peníze už při třetí reklamaci jakékoliv vady, tak to zkuste.
Re: reklamace po třetí - mob.telefon
Pokud není reklamace vyřízená do 30 dnů můžete též požadovat vrácení peněz. Jinak já osobně bych požadovala vrácení peněz již při první reklamaci - nedůvěra k výrobku nebo výměnu za jiný nový mobilní telefon.Za své peníze požadujte nový bezporuchový výrobek a né opravovaný to jste mohla nakupovat v bazaru. Hlavně se nedejte budou to na Vás zkoušet všemožně, ale funguje pokud prodejci sdělíte, že celou záležitost pokud Vám nevrátí peníze předáte k prošetření ČOI.
Re: reklamace po třetí - mob.telefon
Bylo mi řečeno, že si to musí ověřit, že mají na to tři pracovní dny.
Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy, můžu požádovat peníze po těch třech dnech nebo až po třiceti dnech? Mobil má potřetí stejnou vadu, že se samovolně vypíná. Jaké mám prosím nároky? Moc děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
9. 8. 2007 8:43
Dobrý den, reklamovala jsem dnes po třetí telefon. Jáké mám nároky? Poprvé se mi sám vypínal, podruhé oprava displeje a nyní opět obrazovka displeje nejeví "známky života " Nemám s tím zkušenosti a chci být připravená,až si půjdu vyslechnout prodávajícího. Moc děkuji