Hlavní navigace

Přeplatek záloh na pojistné

• (neregistrovaný)

13. 8. 2007 11:01

Prosím moc o radu. Za rok 2006 jsme přeplatili na pojistném cca 20000,- Kč. Z OSSZ nám zaslali vyúčtování záloh, kde tento rozdíl uvádí. Co mám s tímto dělat, mám žádat o vrácení nebo zaplatit tento rok o toto méně. Také nám snížili předpis tohoto pojištění na tento rok. Máme tedy platit tyto částky co předepisují? Jsem začátečník a nevím si s tím rady. Děkuji za každou odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 8. 2007 11:45

Zuzik (neregistrovaný)

Re: Přeplatek záloh na pojistné
      Záleží na tom, co jste uvedli do Přehledu za rok 2006 - zda chcete přeplatek vrátit nebo započíst na zálohy letošního roku. Pokud jste zaškrtli, že ho chcete vrátit, pak Vám ho bez dalších žádostí vrátí. Pokud jste zaškrtli, že chcete načíst na záloh y roku letošního, pak se podívejte na jimi poslané Vyúčtování, zda je tam už nemáte zahrnuty jako uhrazené zálohy.Každopádně plaťte zálohy ve výši, jakou máte určenu ve vyúčtování.
      Zuzik

• 13. 8. 2007 12:00

M. Kr. (neregistrovaný)

Moc vám děkuji za odpověď, přehled mi posílal daňový poradce, takže nevím, co zaškrtl, ale to už se s ním domluvím. A zálohy tedy začneme platit v předepsané výši. Doufám, že jsem vás správně pochopila.

• 13. 8. 2007 12:08

Zuzik (neregistrovaný)

Určitě pochopila:-) A určitě Vám zaškrtl vrácení buď na účet nebo složenkou, nevím. Váš daň.poradce Vás měl řádně informovat, včetně toho, kolik a od kdy máte platit zálohy. Hezký den. Zuzik

• 13. 8. 2007 12:20

M. Kr. (neregistrovaný)

No tak to neznáte našeho poradce, co z něho nevypáčím, to nevím. Má toho asi moc :-(( Vám ale ještě jednou děkuji. Ještě se ale zeptám, účtovat v PÚ toto vrácení budu minusem na účet 524?
      Nebo je nějaký jiný předpis. Také Vám hezký den. M.

• 13. 8. 2007 12:33

Zuzik (neregistrovaný)