Hlavní navigace

Internetový obchod

  • (neregistrovaný)

    18. 9. 2007 0:41

    Dobrý den,
    Mam malý dotaz, Nedavno mi přišel balíček na moje jméno a adresu od zásikové služby PPL a bylo mi zděleno že jsem si prý objednal zboží u firmy, kterou neznam a ta mi ho posílá. Jelikož jsem ale tuto objednávku neprovedl,tak jsem ten balíček ani nevyzvedl.
    Po té mně kontaktoval prodejce, jakto, že jsem si objednávku nevyzvedl a že mi bude faktůrovat dopravné, vůbec ho nezajímalo že jsem si to zboží neobjednal.
    A můj dotaz je, jak se mam bránit neoprávněné sankci za dopravné? + ( připsané úroky za každý den 0,5%)

    Všechny osobní údaje co prodávající má (jmeno,adresa,tel,email) jsou v pořádku.

    Jak mam reagovat a branit se? Předem děkuji za pomoc

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 9. 2007 7:03

      graver (neregistrovaný)

      Re: internetový obchod
      Nijak. Pokud jste si naprosto jistý, že jste průkazně nic neobjednal, prostě nic neplaťte. Pokud byste chtěl být hodně aktivní, vyzvěte firmu, aby prokázala, že byla uzavřena smlouva. Většinou to tím skončí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).