Hlavní navigace

OT

  • (neregistrovaný) 82.99.131.---

    24. 9. 2007 11:08

    Dobrý den,
    chtěla jsem se zeptat jak mám postupovat v tomto případě. Navštívila jsem jeden salon. Nechala jsem si tam udělat nové gelové nehty, které mne stály přes tisíc korun. Vzhledem k tomu, že jsem byla nespokojená s kvalitou nových nehtů a také proto že jsem v tomto salonu byla poprvé, chtěla jsem si nechat vystavit doklad o zaplacení, kdybych potřebovala nové nehty reklamovat. Paní mi doklad nechtěla vystavit. Po 11 dnech mi opravdu nehty nedržely a já byla nucena nechat si nehty opravit v jiném salonu, neboť daná paní nebyla k zastižení, aby je opravila ona.
    Můžu žádat o nějakou náhradu peněz nehtařku, která mi nevystavila doklad o zaplacení? Mimochodem jsem si na internetu našla, že na provozování této činosti má postavenou živnost.

    Děkuji za odpověď

    Lošková

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).