Hlavní navigace

Reklamace dodavatele a maloobchodu

  • (neregistrovaný) 89.239.62.---

    5. 10. 2007 11:02

    Dobrý den,
    jsme dodavatelé (s.r.o.) do maloobchodní sítě. Jeden náš odběratel, rovněž s.r.o. chce u nás reklamovat výrobek - pyžamo, které u něho zakoupil a reklamoval zákazník. Nemáme mezi sebou žádnou speciální obchodní smlouvu a od data fakturace výrobku uběhly již více než 2 roky. Máme právo tuto reklamaci zamítnout? A na základě jakého zákona?
    Mnohokrát děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 10. 2007 13:13

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: reklamace dodavatele a maloobchodu
      Pro podnikatelské vztahy neplatí ustanovení spotřebitelského práva a délka záruky není zákonem upravena. Pokud nebyla upravena smluvně, může se odběratel po takové době jen těžko domáhat nějaké náhrady za škody, vzniklé rozporem s kupní smlouvou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).