Hlavní navigace

Stal seč mi v práci úraz...

• (neregistrovaný) 84.38.191.---

8. 10. 2007 18:17

Pracuji jako řidič v ČSADas. Při pracovní přestávce(70minut) jsem se šel , jelikož bylo dost teplo , před dalším spojem vykoupat. Při tom jsem uklouzl na namydlené podlaze a upadl.Byl jsem v bezvědomí a rozbyl jsem si hlavu (6 štychů). Našel mne tam vrátný který šel na kontrolu. Odvezli mne do nemocnice kde jsem byl 12 dní. Po propuštění do domácího léčení jsem byl v práci sepsat protokol o úraze a tam mi mistr řekl že to není pracovní úraz jelikož to nebylo v přímé účasti s mojí prací. V nemocnici ale napsali že se jedná o prac.úraz. Kdo má pravdu a jak to je?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 10. 2007 8:29

Sylva (neregistrovaný) 62.225.42.---

Re: Stal seč mi v práci úraz...
      já bych řekla, že to je pracovní úraz.Koupal jste se v podniku, kde pracujete a v pracovní době.

• 9. 10. 2007 8:45

xy (neregistrovaný) 195.47.3.---

Záleží kde jste se koupal (v objektu podniku?) Měl jste zákonnou přestávku - placenou, neplacenou? Byl tam nějaký svědek? Proč jste neoznámil ihned zaměstnavateli (po probrání z bezvědomí) - nebo jste byl v bezvědomí celých 12 dní? To, že je na neschopence zaškrtnutý "prac.úraz" ještě neznamená, že je to prac. úraz. Víte, co lidí si nechá zaškrtnout prac. úraz a úraz se v práci vůbec nestal?

• 11. 10. 2007 12:00

Kalousová (neregistrovaný) 194.228.235.---