Dobrý den, před necelým rokem jsem si zakoupil notebook. Asi po půl roce jsem ho reklamoval - byl naprasklý v oblasti pantu - reklamaci mi uznali a opravili. Asi po dvou měsících se stejná závada opakovala - reklamaci mi uznali a notebook opět opravili, bohužel při převzetí jsem zjistil, že je notebook špatně smontovaný - vinou servisního zákroku. Co mohu dělat? Poradíte mi?
Re: Reklamované zboží
Takovou reklamaci neakceptovat. Jeden problém byl sice odstraněn, ale zároveň vznikl jiný. To znamená, že rozpor s kupní smlouvou stále trvá. Zaprotokolovat, nepřevzít. Pokud už jste převzal, reklamujte znovu tuto vadu.
18. 10. 2007 18:54
Dobrý den, před necelým rokem jsem si zakoupil notebook. Asi po půl roce jsem ho reklamoval - byl naprasklý v oblasti pantu - reklamaci mi uznali a opravili. Asi po dvou měsících se stejná závada opakovala - reklamaci mi uznali a notebook opět opravili, bohužel při převzetí jsem zjistil, že je notebook špatně smontovaný - vinou servisního zákroku. Co mohu dělat? Poradíte mi?