Reklamované zboží

  • (neregistrovaný)

    18. 10. 2007 18:54

    Dobrý den, před necelým rokem jsem si zakoupil notebook. Asi po půl roce jsem ho reklamoval - byl naprasklý v oblasti pantu - reklamaci mi uznali a opravili. Asi po dvou měsících se stejná závada opakovala - reklamaci mi uznali a notebook opět opravili, bohužel při převzetí jsem zjistil, že je notebook špatně smontovaný - vinou servisního zákroku. Co mohu dělat? Poradíte mi?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 10. 2007 8:26

      graver (neregistrovaný)

      Re: Reklamované zboží
      Takovou reklamaci neakceptovat. Jeden problém byl sice odstraněn, ale zároveň vznikl jiný. To znamená, že rozpor s kupní smlouvou stále trvá. Zaprotokolovat, nepřevzít. Pokud už jste převzal, reklamujte znovu tuto vadu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).