Hlavní navigace

Reklamace bot

  • (neregistrovaný) 217.196.213.---

    29. 10. 2007 20:49

    Koncem února jsem si koupila značkové boty. Po 3 měsících nošení jsem je byla reklamovat s rozlepenou špičkou, boty mi zalepili a zaslali zpět. Po měsíci a půl nošení se mi opět bota rozlepila na tom samém místě. Po opětovné reklamaci mi došlo vyrozumění, že neuznávají mou reklamaci, že vada je způsobena mnou. Třetí reklamaci mi uznali a opět boty zalepili, ale špatně. Když jsem žádala navrácení peněz odkázali mě v prodejně kde jsem tyto boty koupila (Kopřivnice) na prodejnu v Ostravě. Tady mě odkázali na reklamačního technika, ale ten mi nezvedal mobil. Chci se zeptat, zda mi peníze měla vydat slečna, která stála za pokladnou v Ostravě (popř. v místě kde jsem boty zakoupila) a zda když chci vrátit peníze musí jít boty znovu na reklamaci. Děkuji za pomoc

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 10. 2007 7:28

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: Reklamace bot
      Nárok na odstoupení od smlouvy máte při třetí reklamaci stejné vady, při výskytu několika vad současně nebo při výskytu neopravitelné vady. Reklamaci i odstoupení od smlouvy zásadně uplatňujete v místě prodeje (pokud vám prodejce nedoporučí místo, bližší vašemu bydlišti) - toto neplatí pouze při ukončení provozu prodejního místa.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).