Hlavní navigace

Boty

  • (neregistrovaný) 193.179.44.---

    3. 12. 2007 10:51

    Chtěla bych se zeptat aby mi někdo poradil"konečně"manžel si koupil zimní boty,při zkoušení mu krásně seděly,ale napadl sníh,tak jsi je obul.Při delší chůzi ho tlačí nad patou tak ,že nemůže vůbec vydržet. Koupené jsme je měli necelé 3 týdny.Šli jsme je reklamovat,čekali jsme 10 dní na vyřízení reklamace.Reklamaci nám neuznali,chtěli jsme je vyměnit za jiné boty,klidně i dražší.A NIC.Otázka zní zda jsme je měli vrátit bez udaní důvodů,slyšela jsem že se to může do 30 dnů od koupi zboží,co je na tom pravdy nevím.děkuji za odpověd a radu!
    PS:paradox je kupte si drahé boty které jsou vám na nic?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 12. 2007 11:49

      Jiřka (neregistrovaný) 88.101.130.---

      Re: boty
      Já se domnívám, že pokud boty nemají nějakou závadu, např. hrbol, který tam nemá být nebo odchlíplá vnitřní podšívka, která pak dře apod., že prostě jen nesedí a potřeboval by boty např. volnější, tak s tím nic nenaděláte. Obchod není povinen vzít zpět zboží (a už vůbec ne nošené), které jinak nemá vadu. Něco jiného je zásilkový obchod, tam lze vrátit nepoužité zboží bez uvedení důvodu myslím do 14 dnů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).