Re: Vrácení přeplatku na Dani nerezident
tu lhutu splnujeme ,8 mesicu jsme meli pobyt na uzemi CR (tj.cca 230 dni),
takze si muzem dat spolecne danove priznani v CR,a pak kdyz nam ten preplatek vrati tak DP na Slovensku kde uvedeme dan zaplacenou v zahranici 0 (nebo kolik to bude po odectu preplatku)?
zapomnela jsem uvest ze trvaly pobyt mame SR,proto si myslim ze je nerezident
---
Chápu Vaši starost o společné zdanění v ČR. Nároky splňujete.
Proč ale chcete stále podávat DP v SR nechápu, pokud není jiný důvod než "mzda". Nemusíte.
Nakonec platí to, co jsem napsal v bodě 1 - přeplatek na dani z mezd Vám v jiném státě nikdy nevrátí.
-Ja jsem v teto oblasti laik,ale jak jsem pochopila zakon SR,jako obcan SR s trvalym pobytem na uzemi SR,s prijmy ze SR (t.j. v nasem pripade 4 mesice)a zaroven s prijmy ze zahranici(t.j. 8 mesicu z CR),ma neobmezenou danovou povinnost na uzemi SR(danovy domicil),musi dat DP i v SR.Mozna to spatne chapu.
Dulezite ale je ze si muzem dat to priznani i v CR,to ste mne potesil.
Diky
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více jak 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
24. 1. 2008 14:11