Re: Vrácení přeplatku na Dani nerezident
tu lhutu splnujeme ,8 mesicu jsme meli pobyt na uzemi CR (tj.cca 230 dni),
takze si muzem dat spolecne danove priznani v CR,a pak kdyz nam ten preplatek vrati tak DP na Slovensku kde uvedeme dan zaplacenou v zahranici 0 (nebo kolik to bude po odectu preplatku)?
zapomnela jsem uvest ze trvaly pobyt mame SR,proto si myslim ze je nerezident
---
Chápu Vaši starost o společné zdanění v ČR. Nároky splňujete.
Proč ale chcete stále podávat DP v SR nechápu, pokud není jiný důvod než "mzda". Nemusíte.
Nakonec platí to, co jsem napsal v bodě 1 - přeplatek na dani z mezd Vám v jiném státě nikdy nevrátí.
-Ja jsem v teto oblasti laik,ale jak jsem pochopila zakon SR,jako obcan SR s trvalym pobytem na uzemi SR,s prijmy ze SR (t.j. v nasem pripade 4 mesice)a zaroven s prijmy ze zahranici(t.j. 8 mesicu z CR),ma neobmezenou danovou povinnost na uzemi SR(danovy domicil),musi dat DP i v SR.Mozna to spatne chapu.
Dulezite ale je ze si muzem dat to priznani i v CR,to ste mne potesil.
Diky
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Kdo má status umělce, může od státu opět dostat až 90 tisíc korun
Berňák rozesílá informace o výši daně z nemovitostí na rok 2026
Podnikatelé budou muset u EET nahlásit i provozovny, kde přijímají neevidované tržby
JMHZ v praxi: Jak správně využít služby a vyhnout se zbytečným chybám
Dohlášení údajů zaměstnance: Videonávod radí, jak na to krok po kroku
Kdy musí důchodci podat daňové přiznání a zdanit svůj důchod?
24. 1. 2008 14:11