Re: Přesčasy
Upřímně řečeno, tomu ani nemůžete rozumět, protože je to celé nesmysl. Vy jste v březnu odpracovala přesně to, co jste odpracovat měla, takže nějaký převod není opodstatněný. Jeho výklad a přístup k této problematice je zcela nesmyslný. Když to dotáhnu ad absurdum: až Vám dá v létě 14 dní dovolené, tak potom dalších 112 hodin přesčasů Vám nebude počítat, protože nemáte splněný fond pracovní doby za měsíc, kdy jste čerpala dovolenou? Mějte se.
>>>Dobrý den, pracuji jako zdravotní sestra u
>>>zubaře.Moje
>>>pracovní doba činí 40h týdně + 1. a 3. pátek v měsíci
>>>máme dlouhý pátek, který se mi započítavá jako
>>>přesčas. V březnu jsem byla v práci 19 dní, 1 den
>>>jsem
>>>měla
>>>dovolenou,1 den připadal na svátek. Za únor jsem měla
>>>6h přesčasu + za březen 10h přesčasu. Zaměstnavatel
>>>mi
>>>tyto přesčasy nezaplatil s tím, že 16h spadá do fondu
>>>pracovní doby za březen, který činil 168h, já měla
>>>odpracováno 19 dní tudíž 152h,ke kterým se mi
>>>připočítalo
>>>16h, a pak to dávalo 168h. Nerozumím tomu, je to mé
>>>1.
>>>zaměstnání. Děkuji za vysvětlení
>>
>>Upřímně řečeno, tomu ani nemůžete rozumět, protože je
>>to celé nesmysl. Vy jste v březnu odpracovala přesně
>>to, co jste odpracovat měla, takže nějaký převod není
>>opodstatněný. Jeho výklad a přístup k této
>>problematice
>>je zcela nesmyslný. Když to dotáhnu ad absurdum: až
>>Vám dá v létě 14 dní dovolené, tak potom dalších 112
>>hodin přesčasů Vám nebude počítat, protože nemáte
>>splněný
>>fond pracovní doby za měsíc, kdy jste čerpala
>>dovolenou? Mějte se.
>
>Bude to tím, že zubař by měl spravovat zuby a mzdy by
>měla počítat mzdová účetní. Když si to vymění, nemůže
>to fungovat.