Přesčasy

• (neregistrovaný)

6. 5. 2008 15:20

Dobrý den, pracuji jako zdravotní sestra u zubaře.Moje pracovní doba činí 40h týdně + 1. a 3. pátek v měsíci máme dlouhý pátek, který se mi započítavá jako přesčas. V březnu jsem byla v práci 19 dní, 1 den jsem měla dovolenou,1 den připadal na svátek. Za únor jsem měla 6h přesčasu + za březen 10h přesčasu. Zaměstnavatel mi tyto přesčasy nezaplatil s tím, že 16h spadá do fondu pracovní doby za březen, který činil 168h, já měla odpracováno 19 dní tudíž 152h,ke kterým se mi připočítalo 16h, a pak to dávalo 168h. Nerozumím tomu, je to mé 1. zaměstnání. Děkuji za vysvětlení

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 5. 2008 17:15

anonymous (neregistrovaný)

Re: Přesčasy
      Upřímně řečeno, tomu ani nemůžete rozumět, protože je to celé nesmysl. Vy jste v březnu odpracovala přesně to, co jste odpracovat měla, takže nějaký převod není opodstatněný. Jeho výklad a přístup k této problematice je zcela nesmyslný. Když to dotáhnu ad absurdum: až Vám dá v létě 14 dní dovolené, tak potom dalších 112 hodin přesčasů Vám nebude počítat, protože nemáte splněný fond pracovní doby za měsíc, kdy jste čerpala dovolenou? Mějte se.

• 6. 5. 2008 19:48

Líba (neregistrovaný)

Bude to tím, že zubař by měl spravovat zuby a mzdy by měla počítat mzdová účetní. Když si to vymění, nemůže to fungovat.

• 8. 5. 2008 10:22

Petrasova (neregistrovaný)

>>>Dobrý den, pracuji jako zdravotní sestra u
      >>>zubaře.Moje
      >>>pracovní doba činí 40h týdně + 1. a 3. pátek v měsíci
      >>>máme dlouhý pátek, který se mi započítavá jako
      >>>přesčas. V březnu jsem byla v práci 19 dní, 1 den
      >>>jsem
      >>>měla
      >>>dovolenou,1 den připadal na svátek. Za únor jsem měla
      >>>6h přesčasu + za březen 10h přesčasu. Zaměstnavatel
      >>>mi
      >>>tyto přesčasy nezaplatil s tím, že 16h spadá do fondu
      >>>pracovní doby za březen, který činil 168h, já měla
      >>>odpracováno 19 dní tudíž 152h,ke kterým se mi