Úroky z odměny-manažer- ve mzdách?

• (neregistrovaný)

6. 8. 2008 15:35

Dobrý den, prosím o konzultaci, jestli máte zkušenosti s něčím podobným, nejsem si totiž jistá, zda uvažuji správně.
    Mám vyplatit kompenzaci spolu s úrokem bývalému manažerovi. Kompenzace náleží za skončení ve funkci a současném ukončení PP (manažerská smlouva). K tomu došlo loni (1/2 splátná při skončení PP ve výpl. termínu a 1/2 po roce). Kompenzaci vyplácím ve mzdě (je to vlastně odměna), ale ty úroky bych vyplatila zvlášť (nejedná se o odměnu, ani o příjem srovnatelný se mzdou), tudíž je nebudu vůbec danit a ani nebudou součástí mzdových nákladů. Uvažuji správně? Ty úroky přece nejsou odměnou, jsou vlastně za to, že 1/2 odměny vyplácíme až po roce.
    předem děkuju za všechny reakce.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 8. 2008 15:42

pája (neregistrovaný)

Re: úroky z odměny-manažer- ve mzdách?
      jak nejsem účetní, tak jsem zvědav na odborné odpovědi, podle mne to, co se vyplácí zaměstnanci,byť i bývalému, je daněno a o žádných úrocích jsem ve vztahu ke mzdě zaměsnance-i odměnám neslyšel.
      Jsem zvědav, co povolanější.

• 6. 8. 2008 15:49

Katuška (neregistrovaný)

Já jsem taky zvědavá, je to manažerská smlouva a kdyby bylo napsáno "kompenzace se navyšuje", tak je to jasné, ale ta formulace je, že mu z této částky náleží úrok (protože vlastně vyplácíme až rok po skončení PP). Tak nevím...

• 6. 8. 2008 16:23

pája (neregistrovaný)

podle toho co píšete, tak:
      1,pojem manažerská smlouva je jakýsi výmysl někoho, abych byli světoví,měl podle Vás normální PS, takže mzda je podle ZP včetně všech příplatků a ,kompenzací a já nevím čeho ještě
      2. úrok??? to vidím jako nesmyslvýmysl zpracovatele, už jsem se s takovými nápady taky setkal,ale počkáme.

• 6. 8. 2008 16:35

Katuška (neregistrovaný)

právě, smlouvy vždycky píšou právnici, co nemají o pracovním poměru ani páru a pak se s tak pitomou formulácí musí poprat účetní...