Hlavní navigace

Pracovní neschopnost

• (neregistrovaný) 213.192.36.---

4. 9. 2008 10:24

Zaměstnankyně ukončila pracovní poměr ve zkušební době 20.11.2007 hned další den onemocněla( 21.11.2007) její pracovní neschopnost trvala 5.3.2008, opět další den 6.3.2008 přinesla pracovní neschopnost novou. Tu ukončila k 31.8.2008. Celkem má promarozeno 287 dnů. Dnes mi nahlásila opět prac. neschopnost od 4.9.2008. Co s ní mám dělat? Musím jí vzít protože je v ochranné době 7 dnů. Nebo jí mám poslat na sociálku( jsme velká organizace)? Mám na ní poslat kontrolu, aby si uvědomila, že to není tak jednoduché? Mám pocit, že se tak trochu flinká, protože není u ní známá žádná velká choroba a když jsem mluvila s ošetřujícím lékařem tak mi řekl, že to na důchod není.. Jak na tyto lidi? Děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 9. 2008 10:44

xy5 (neregistrovaný) 195.47.3.---

Re: pracovní neschopnost
      přiznám se, že bych váhala, zda proplácet neschopenku od 6.3. (ale bere se to asi jako pokračování - pravděpodobně bych konzultovala s OSSZ, než bych začala dále platit)
      určitě ale PN od 4.9. bych neproplácela (ochrannou lhůtu 7 KD beru od ukončení PP, což v tomto případě není)

• 4. 9. 2008 10:51

an (neregistrovaný) 194.228.235.---

Teď už ji pošlete do háje !!! 7 dní od SKONČENÍ zaměstnání

2) Ochranná lhůta činí 7 dnů od skončení zaměstnání; jestliže však zaměstnanec byl naposledy zaměstnán po kratší dobu, činí ochranná lhůta jen tolik dnů, kolik dnů byl naposledy zaměstnán. U žen, jejichž zaměstnání skončilo v době těhotenství, činí ochranná lhůta vždy šest měsíců.

• 4. 9. 2008 11:32

hana (neregistrovaný) 84.244.82.---