Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 3. 2011 0:02
Dobrý den,
měla bych dotaz ohledně reklamace zboží.Provozuji e-shop a žádnou reklamaci jsem zatím neřešila.
V obchodních podmínkách mám uvedeno,že náklady spojené s reklamací hradí vždy zákazník.(poštovné)
Je to tak správně,nebo by při oprávněné reklamaci mělo být poštovné kupujícímu proplaceno?
Děkuji Martina :)