Storno faktur

  • (neregistrovaný)

    9. 3. 2009 13:07

    Dobrý den,

    koncem roku 2008 jsem začala podnikat v prodeji po internetu, vedu daňovou evidenci. Mám dotaz ohledně storna faktur. Faktury se mi automaticky vystaví, jakmile někdo učiní objednávku (automaticky se mi tvoří číselná řada). V případě, že zákazník později svou objednávku zruší (dříve než zboží expeduji - tedy obchod neproběhne), musím fakturu stornovat.

    Chci se tedy zeptat (kvůli případné kontrole z FÚ) - co musím udělat, abych nebyla Fú nařčena, že stornuji faktury k obchodům, které ve skutečnosti proběhly, abych si snížila výnosy? Stornovaných faktur je asi 5%.

    Jaký je správný postup?

    Jen bych ještě dodala, že platby jsou převodem na účet, dobírkou a nebo i v hotovosti v případě osobního odběru.

    Mnohokrát děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).