Hlavní navigace

Přefakturace v EU

  • (neregistrovaný) 217.77.165.---

    14. 3. 2009 17:16

    Dobrý den, potřeboval bych si ověřit následující: např. obdržíme fakturu za pořádání meetingu, kterého se účastnily i kolegové z Norska. Jejich naklady zauctujeme vc. dane na prefakturacni ucet (nevstupuji nam do nakladu) a vystavime na jejich Norskou organizaci fakuru, ve ktere jim prefakturovavame zminene naklady (hotel, pohosteni, rent car...). My jsme mesicni platci dane, na vystavene fakture uvedeme norske VAT - muj dotaz zni, jestli se ma na vystavene fakture rozepisovat DPH nebo ne...? Nikde v zakone jsem to jasne nenasel specifikovane + mam za to, ze je spravne, kdyz prefakturovavame vc. DPH a to si neuplatnujeme ani na vstupu, ani na vystupu... Tyto situace nam nastaly v letech 2007 a 2008.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).