Reklamace

  • (neregistrovaný)

    19. 6. 2009 6:58

    Je povinností prodávajícího sepsat písemný záznam z reklamačního nřízení se zákazníkem na základě písemně reklamovaných vad?
    Děkuji za vstřícnost. Bárta Ostrava

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 6. 2009 13:37

      ... (neregistrovaný)

      Re: Reklamace
      §19 odst.1 z.634/1992Sb. o ochraně spotřebitele:

      "S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, 13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).