Re: záloha 9.měsíc,faktura 10.měsíc-účto
Asi bych řešila tak, že bych jim zatelefonovala nebo napsala. Pokud by byla záloha v plné výši, ale podle toho, co píšete, tak je tam rozdíl - měl by být doplatek faktury. Takže bych se s nimi asi spojila - určitě na těch dokladech nějaký kontakt máte. A ještě se zeptám, jak můžete "neřešit" jejich příjmový doklad? Vždyť je to účetní doklad.To to jako vyhodíte nebo co s ním uděláte?To je dost zvláštní přístup k vedení účta.
No oni jsou tam nějácí zmatení... Já jim 8.10. žádnou hotovost nedala, včechno proběhlo platbou z karty... Takže co oni si tam dělají je asi jejich věc... Navíc ho vystaili oni a nikdo od nás ho nepodepsal. Tak jsem myslela, že pokud tato skutečnost neproběhla nemusím ani doklad řešit...
Já nevím, nejsem žádná zkušená účetní....
No navíc teď jsem tam volala a pan mi řekl, že platbu kartou bere jako v hotovosti :o)
No nic, něco mu napíšu a snad to opraví
Díky
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více jak 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
23. 10. 2009 13:05
21.9. jsme uhradili platební kartou částku 16.000,- Nedošel daňový doklad na přijatou platbu, tak jsem zaúčtovala 314/221.
V 10. měsíci došla fa na ubytování, kde je vyčíslen:
základ 17.763,10 Kč
DPH 3.375,90 Kč
a k úhradě 21.139,- Kč.
Poslali také příjmový pokladní doklad (mimochodem s datem 8.10.) na 21.139,- Kč.
Já došlou fakturu zaúčtovala:
17763,10 MD 5xxx
3.375,90 MD 343
16.000,- MD 314 s mínusem
5139 DL 321