Hlavní navigace

Informování o obsahu pracovního poměru

  • (neregistrovaný) 80.82.155.---

    31. 1. 2010 11:35

    Dobrý den,

    zaměstnavatel je povinen dle §37 zákoníku práce vyhotovit písemnou informaci, pokud tyto informace neobsahuje pracovní smlouva.

    Můžu tuto informaci podepisovat já jako účetní nebo musí jednatel?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 31. 1. 2010 11:53

      VH

      Re: Informování o obsahu pracovního pomě
      Nejedná se o právní úkon, tudž informaci nemusí podepsat statutární orgán nebo jiná osoba oprávněná činit právní úkony v pracověprávních vztazích.

    • 31. 1. 2010 12:47

      pája

      Re: Informování o obsahu pracovního pomě
      Zaměstnavatel musí sám rozhodnout, kdo je oprávněn za něj podepisovat písemné informace zaměstnavatele. Z praxe- nejrozumnější je stav, kdy ji může podepsat jen ten, kdo podepisuje pracovněprávní dokumenty (PS a dodatky o změnách), neboť tak zajistí soulad mezi nimi a obsahem pís.informace a nedojde ke zmatkům, kdy si účetní splete pojmy s dojmy a informuje o vyšší mzdě,jiné splatnosti mzdy, o bližším označení místa výkonu práce nebo druhu práce apod.

    • 31. 1. 2010 13:45

      Peťka (neregistrovaný) 80.82.155.---

      Re: Informování o obsahu pracovního pomě
      A ještě jeden dotaz: zaměstnanci mají uvedenou mzdu ve smlouvě a do toho informování o obsahu pracovního poměru stačí napsat u způsobu odměňování : Hodinová mzda + prémie nebo musím napsat to co již mají ve smlouvě konkrétně např. 80 Kč + prémie?

    • 31. 1. 2010 14:13

      pája

      Re: Informování o obsahu pracovního pomě
      povinost písemně informovat o tom, co neobsahuje prac.smlouva!
      -takže opd pís.info. zbývá způsob, splatnost, termín výplaty, místo a způsob vyplácení atd.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).