Počet zaměstnanců k posl. dni kal.měsíce

• (neregistrovaný)

9. 2. 2010 13:27

Prosím Vás o radu - jsem začátečník, vyplňuji tiskopis Vyúčtování DPFO ze závislé činnosti a nevím si vůbec rady s počtem zaměstnanců k poslednímu dni kalendářního měsíce.
    Pokud má zaměstnanec 2 mzdové listy (PS+DPP), zahrnuji ho 2x nebo jen 1x, když se daň počítá dohromady?
    Zahrnuji sem i zaměstnance se srážkovou daní?
    Patří sem i maminky na MD, RD?
    A co další zaměstnanci, kteří nemají v měsíci žádný zdanitelný příjem (např. jsou nemocní, čerpají neplacené volno, mají uzavřenou DPP a v určitém měsíci nemají příjem).

Děkuji předem za odpověď. Řeči zákona v tomto případě bohužel vůbec nerozumím, žádný příklad nemohu najít.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 2. 2010 15:18

Jana56 (neregistrovaný)

Re: Počet zaměstnanců k posl. dni kal.mě
      Myslím si , že se tam zahrne jenom jednou. Na srážkovou dań je jiný formulář, tak tam asi je nebudete dávat, tak mě to alespoń dělá můj program.A co se týče MD, tak v tom nevím.

• 9. 2. 2010 19:18

ivča (neregistrovaný)

Vidím, že máte v počtu zaměstnanců pěkný "hokej".

Do evidenčního stavu zaměstnanců (nebo i fyzický stav), se započítávají zaměstnancni v prac. poměru (tzn. na prac. smlouvu), i ti, co jsou dlouhodobě nemocní. Nezahrnují se zaměstnanci na dohododu o prac. činnosti a dohodu o provedení práce.
      Ženy na mateřské dovolené jsou v tzv. mimoevidenčním stavu. Dále se vykazují průměrné fyzické stavy (když např. nastupuje nebo vystupuje zaměstnanec v průběhu měsíce) a průměrné přepočtené stavy - tzn. přepočet zaměstnanců na zkrácený prac. úvazek.

• 9. 2. 2010 19:21

ivča (neregistrovaný)

Zapomněla jsem ještě napsat důležitou věc - evidenční (fyzický) stav se uvádí vždycky k určitému datu (např. k poslednímu dni měsíce, k 15. dni apod.). Průměrné fyzické stavy a přepočtené stavy jsou průměrné stavy a přepočtené stavy za určité období (za měsíc, za kvartál, za kal. rok apod.).