Re: Druhá reklamace zlatého náramku
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 7. 2010 7:33
Dobrý den,
dne 15.6. jsem reklamovala zlatý náramek již po druhé za stejnou vadu. Paní prodavačka, která se mnou sepisovala reklamační list říkala,že jak bude náramek na prodejně,tak se ozve formou sms. Dodnes se nikdo neozval.
Prosím o radu jak mám postupovat dál, a zda mám nárok na vrácení peněz či nikoliv.
Děkuji