Reklamace-prosím poraďte

  • (neregistrovaný)

    30. 7. 2010 19:48

    Dobrý večer,
    moc prosím o radu: manžel je malý živnostníček (prodej jízdních kol), zákazník přišel 28.6.2010 reklamovat rám na kolo, ještě ten den se rám posílal dealerovi na reklamaci, dealer jej zasla výrobci, který sídlí v zahraničí. Reklamaci uznali, vadnou část vyměnili, ale dodnes stále nemáme rám zpátky, dealer se odvolává na to, že rám trčí někde na hranicích zpět do ČR. Vím, že tohle zákazníka asi nezajímá a má právo požadovat zpět peníze, pokud reklamace není vyřízena do 30 dnů, a jak k tomu přijde ten malý živnostník, když reklamace je zdržena ne jeho vinou? Můžeme se nějak bránit? Jedná se o rám v hodnotě 10 tis. Kč.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).