Re: Reklamace-prosím poraďte
Bohužel obchodní vztah je mezi vaším manželem a zákazníkem. Ten je plně v právu a může požadovat vrácení kupní ceny. Je na vás zda se s ním dohodnete na prodlení případně mu je nějak kompenzujete.
Vztah k dodavateli máte jistě smluvně ošetřen a ve smlouvě by prodlení v reklamačním řízení mělo být zakotveno. Pokud je dodavatel solidní, chybu by měl uznat a problém řešit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 7. 2010 19:48
Dobrý večer,
moc prosím o radu: manžel je malý živnostníček (prodej jízdních kol), zákazník přišel 28.6.2010 reklamovat rám na kolo, ještě ten den se rám posílal dealerovi na reklamaci, dealer jej zasla výrobci, který sídlí v zahraničí. Reklamaci uznali, vadnou část vyměnili, ale dodnes stále nemáme rám zpátky, dealer se odvolává na to, že rám trčí někde na hranicích zpět do ČR. Vím, že tohle zákazníka asi nezajímá a má právo požadovat zpět peníze, pokud reklamace není vyřízena do 30 dnů, a jak k tomu přijde ten malý živnostník, když reklamace je zdržena ne jeho vinou? Můžeme se nějak bránit? Jedná se o rám v hodnotě 10 tis. Kč.